PROGRAMA D'INTERCANVIS i ESTADA

La nostra escola ofereix al seu alumnat de secundària i 1r de Batxillerat la possibilitat de participar en diferents programes d'intercanvi europeus i una estada per a potenciar les llengües estrangeres.

A part de millorar la comunicació en un idioma estranger, a l'escola també creiem que un intercanvi ajuda a conèixer altres realitats i persones i a enriquir-se culturalment i personal.

DESCRIPCIÓ

Estada a La Roche-sur-Yon (França)

L'alumnat de 2n d'ESO participarà en una estada a la Roche-sur-Yon (prop de Nantes) França, convidats per l'escola École des Établières. S'allotjaran a l'internat de l'escola durant les següents dates: del 10 al 14 de març de 2025. Ells vindran i estaran en una residència d’estudiants. Les dates estan per tancar, però serà durant el 3r trimestre (maig - juny).

Intercanvi amb Marsella (França)
L’alumnat de 3r d'ESO podrà viure una experiència d'intercanvi a Marsella, França, amb l’escola École de Provence de Marsella, allotjant-se amb les famílies de l'alumnat francès. Els estudiants francesos vindran a Barcelona del 28 de març al 4 d'abril de 2025, i nosaltres viatjarem a Marsella del 7 al 15 de maig de 2025.

Intercanvi a Múnic (Alemanya)
L’alumnat de 3r d'ESO viatjarà a Múnic per practicar l'alemany i conèixer la cultura alemanya a través de l’escola Gisela Gymnasium on s'allotjaran amb les famílies de l'alumnat de Múnic per submergir-se en la vida quotidiana alemanya. L'intercanvi a Barcelona serà del 29 de març al 5 d'abril de 2025, i l'estada a Múnic tindrà lloc del 9 al 16 de maig de 2025.

Intercanvi a Cracòvia (Polònia)
L’alumnat de 4t d'ESO participarà en un intercanvi a Cracòvia, Polònia, amb l’escola Szkoła Podstawowa Zakonu Pijarów on s'allotjaran amb les famílies de l'alumnat polonès. Utilitzaran l'anglès com a llengua vehicular. L'estada a Barcelona serà del 29 de març al 5 d'abril de 2025, i viatjarem a Cracòvia del 9 al 16 de maig de 2025.

Estada a Chester (Regne Unit)
L’alumnat de 1r de Batxillerat tindran una estada immersiva en anglès a Chester, Regne Unit, en una acadèmia anglesa on faran classes, sortides i s'allotjaran amb famílies locals. L'estada es durà a terme del 25 de maig a l'1 de juny de 2025.

La Roche-sur-Yon

École des Établière