Alumnat del nostre centre ha aconseguit superar l'acreditació del Nivell 1 ACTIC, emesa per la Generalitat de Catalunya.19 alumnes de l'Escola es van presentar a l'obtenció del certificat, que els possibilita acreditar de manera oficial un nivell de competències en TIC davant de qualsevol empresa o administració. És, doncs, una eina que pot facilitar l'obtenció d'una feina, la promoció professional, l'accés a eines d'aprenentatge virtual o l'obtenció d'una certificació professional.

Durant la sessió d'acreditació vam comptar amb la visita de Ricard Faura, Cap de Servei d'inclusió i Capacitació Digital de la Generalitat de Catalunya, i David Monforte, Tècnic Superior de la Generalitat de Catalunya i responsable de les proves ACTIC.
L'alumnat certificat ha estat:

Alvaro Adame
Oleguer Andrés
Sergi Bentos
Arnau  Capell
Bruno Claramunt
Alba Fernández
Alex Garcia
Guillem Garcia
Bruno Gimenez
Judit Hernández
Martina Mas
Sara Montolio
Àlex Muñoz
Martí Pie
Ares Piera
Biel Puig
Marc Tolsa
Jiacheng Zhang

Enhorabona a tots i totes!