El diumenge 19 de desembre celebrarem l'acte per a La Marató de TV3 a l’Escola i estem segurs que un cop més l'Escola s'omplirà d'alumnes, famílies i solidaritat.

Aquest any, La Marató té per objectiu lluitar per la salut mental.

Us podem avançar algunes activitats del PROGRAMA que anirem tancant els dies vinents. RESERVEU-VOS LA DATA!

US DEMANEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Si coneixeu empreses o col·laboradors per aconseguir OBSEQUIS per a la GRAN RIFA que fem en finalitzar l’acte podeu enviar un mail a l'AFA: balmes.afa@balmes.epiaedu.cat

Activitat

Públic

Què farem?

Espai

BENVINGUDA

Totes les edats

Benvinguda al pati de l'escola per donar l'inici a l'Acte per La Marató de TV3 2021

10.30 a

Taller de GALETES DE NADAL

Totes les edats

Decora les teves galetes de Nadal. Hi haurà 4 torns de 30 min.

Sala Polivalent 1r pis

10.30 a 12.30 h

BINGO en anglès

Totes les edats

Juga al Bingo Nadalenc en anglès i emportat un regal. Hi haurà 4 torns de 30 min.

Gimnàs

10.30 a 12.30 h

FIRA DE MANUALITATS

Totes les edats

Fes el teu propi negoci. Crea la teva manualitat, el teu cartell i posa’t a vendre. Del que guanyis et podràs quedar amb el cost del material utilitzat, la resta anirà cap a la Marató per la recaptació.

Taller de MANUALITATS DE NADAL

Totes les edats Crea la teva postal de Nadal. Quan acabis et farem una foto amb l’atrezzo nadalenc i de record te la podras endur al moment per posar-la a la teva postal.

Sala Polivalent 3r pis

Repte de TENNIS TAULA amb un expert

A partir de 6 anys

Partits ràpids de tennis taula amb un expert. Partida a 11 punts a 1€

Sala Polivalent 2n pis

Repte d'ESCACS amb un expert A partir de 6 anys

Partides obertes d'escacs amb un expert. Partida a 1€

Aula 2n pis

11:00 a

Taller de JUMPING CLAY

Totes les edats

Algun cop us heu volgut quedar amb una figureta de plastilina però s’ha acabat desfent o trencant?

Doncs això no us passarà aquí! El jumping és una plastilina que s’asseca al cap de 24 hores. En aquest taller cada persona pot fer una figureta de jumping com vulgui, s’ho emportarà a casa i no es trencarà!

Aula 1r pis

11:00 a

Taller de HAMMA BEADS

Totes les edats

Aquesta activitat consisteix a posar unes peces petites de plàstic en un motlle (que es podrà triar la forma), deixar anar la imaginació i crear una figureta. Un cop feta, nosaltres la planxarem i la persona que ho hagi fet s’ho podrà emportar a casa de regal!

Aula 1r pis

10:30 a

DJ al pati

Música i taller de DJ al pati. Posa la teva cançó a 1€

TOT el MATÍ

BAR SOLIDARI amb FOC NOU Totes les edats Durant tot el matí podràs comprar begudes per la MARATÓ. Porxo

12:30 a 13:30 h

GRAN RIFA

Totes les edats

Tot el matí pots comprar números per participar en la rifa, ja tradicional, on com més números compris, més probabilitats tens que et toqui alguna cosa!

COL·LABORADORS