El diumenge 19 de desembre celebrarem l'acte per a La Marató de TV3 a l’Escola i estem segurs que un cop més l'Escola s'omplirà d'alumnes, famílies i solidaritat.

Aquest any, La Marató té per objectiu lluitar per la salut mental.

Us podem avançar algunes activitats del PROGRAMA que anirem tancant els dies vinents. RESERVEU-VOS LA DATA!

US DEMANEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Si coneixeu empreses o col·laboradors per aconseguir OBSEQUIS per a la GRAN RIFA que fem en finalitzar l’acte podeu enviar un mail a l'AFA: balmes.afa@balmes.epiaedu.cat

*Aquest programa és provisional

Públic

Què farem?

Espai

10.30 h

PRESENTACIÓ

Totes les edats

Benvinguda al pati de l'escola per donar l'inici a l'Acte per La Marató de TV3 2021

10.30 a
12.30 h

Taller de GALETES DE NADAL

Totes les edats

Decora les teves galetes de Nadal. Hi haurà 4 torns de 30 min.

Sala Polivalent 1r pis

10.30 a 12.30 h

BINGO en anglès

Totes les edats

Juga al Bingo Nadalenc en anglès i emportat un regal. Hi haurà 4 torns de 30 min.

Gimnàs

10.30 a 12.30 h

FIRA DE MANUALITATS

Totes les edats

Fes el teu propi negoci. Crea la teva manualitat, el teu cartell i posa’t a vendre. Del que guanyis et podràs quedar amb el cost del material utilitzat, la resta anirà cap a la Marató per la recaptació.

12.30 h

Taller de MANUALITATS DE NADAL

Crea la teva postal de Nadal. Quan acabis et farem una foto amb l’atrezzo nadalenc i de record te la podras endur al moment per posar-la a la teva postal.

Sala Polivalent 3r pis

11.45 h

Repte de TENNIS TAULA amb un expert

Partits ràpids de tennis taula amb un expert. Partida a 11 punts a 1€

Sala Polivalent 2n pis

12.00 h

Repte d'ESCACS amb un expert

Partides obertes d'escacs amb un expert. Partida a 1€

Aula 2n pis

10:30 a
12.00 h

DJ al pati

Música i taller de DJ al pati. Posa la teva cançó a 1€

TOT el MATÍ

BAR SOLIDARI amb FOC NOU Totes les edats Durant tot el matí podràs comprar entrepans i begudes per la MARATÓ. Porxo

12:30 a 13:30 h

GRAN RIFA

Totes les edats

Tot el matí pots comprar números per participar en la rifa, ja tradicional, on com més números compris, més probabilitats tens que et toqui alguna cosa!

bookmark