Benvolgudes famílies, alumnat i personal de l'Escola,

Us compartim un agraïment del president del Consell Escolar de Catalunya, per l'actuació de tota la comunitat educativa.

Gràcies per la confiança,

A l'atenció de l'equip del centre Escola Pia Balmes:

Durant el mes de gener de 2022, el sistema educatiu de Catalunya ha hagut de fer front a una situació extrema de gestió de la salut pública. Tot i comptar amb l’antecedent de l'experiència viscuda des de febrer de 2020, en què va interrompre’s la normalitat social i educativa a causa de la pandèmia de la covid; la gestió de la infecció als centres educatius durant aquest darrer mes ha implicat un patiment i un sobreesforç dels equips humans que hi treballen, físic i emocional, amb l'objectiu d'oferir a la societat catalana el servei educatiu, que és imprescindible per a famílies, infants i joves.

El Consell Escolar de Catalunya, per acord unànime del Ple de l’1 de febrer de 2022, fa públic i us trasllada el seu reconeixement, gratitud i suport per la tasca desenvolupada pels vostres equips humans, sense exclusió de cap col·lectiu: equips directius i titulars dels centres concertats, claustres, equips docents i de suport educatiu, personal d'administració i serveis del vostre centre, de menjador si en teniu i d’activitats extraescolars, de neteja i de serveis externs. Específicament, vol agrair al personal substitut la seva disponibilitat per cobrir les baixes ocasionades per l'onada de contagis del mes de gener.

De la mateixa manera, el Consell Escolar de Catalunya vol fer arribar el seu reconeixement al vostre alumnat i a les famílies afectades d'una manera o altra per aquestes circumstàncies i agrair-los el capteniment mantingut en aquesta situació. També traslladem al col·lectiu de treballadors i treballadores dels serveis educatius el seu reconeixement per la feina desenvolupada per donar resposta a les incidències de personal generades als centres. Finalment, demana a Salut que es faciliti la recuperació de la normalitat als centres educatius en la mesura del possible.

A tots els col·lectius de la vostra comunitat educativa, moltes gràcies per l'esforç que feu.

Cordialment,

Jesús Viñas i Cirera