[vc_row][vc_column][vc_column_text]Benvolgut regidor/a,

Ens adrecem a la seva persona per comunicar-li que estem molt agraïts d'haver participat i donat l'oportunitat de col·laborar en aquesta jornada sense cotxes. Creiem que va ser una experiència enriquidora per tota l'escola, ja que grans i petits ens vam poder cohesionar entre nosaltres com a grup. Ens agradaria poder repetir aquesta iniciativa en els propers anys.
Atentament, delegats d'Escola Pia Balmes
Eduard Puig, Anna Climent, Júlia Simon, Pablo Viñas, Jan Montplet, Pau Argiz, Guillem Palmés, Laia Bech, Natàlia Guerrero, Manuel Teres, Daniel Muñoz, Judith Portolés, Raül Solà, Maria Rius.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_single_image image="15516"][/vc_column][/vc_row]