Aquest mes de gener hem iniciat l'Apadrinament de Lectura. L'apadrinament de lectura és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de 3rESO que fan de padrins/es de lectura i els/les alumnes de primer de primària que fan de fillols/es.

El fet de ser padrí/na de lectura representa que l'alumne/a padrí/na adquireix el compromís principal de vetllar per l'aprenentatge lector del seu fillol/la. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d'encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

Els nois i noies de 3r d'ESO són un model lector i alhora adquireixen una responsabilitat en aquest procés. És un projecte molt motivador pels nens i nenes de 1r que tot just s'estan iniciant en el procés d’aprenentatge de la lectoescriptura.

Una estona bonica, pausada i plena d'aprenentatge tant pels grans com pels petits. Comencem un vincle que durarà tot el curs!