Aquest curs 2021-22 encetem la 12a convocatòria del programa d’auxiliars de conversa a la nostra escola.

Avui han arribat els dos joves americans: l’Erik, que estarà amb els alumnes de primària, i el Taylor que compagina primària, ESO i Batxillerat. La sud-africana Cassia Rimmell, que repeteix amb nosaltres, ja es va incorporar el 13 de setembre a l’ESO i Batxillerat. Ara estem a l'espera de l'última auxiliar assignada a l’etapa d’infantil, que arribarà una mica més tard per temes de visat amb el Regne Unit. Esperem poder-vos-la presentar en les pròximes setmanes.

La presència dels 3 auxiliars, enfortirà el projecte AICLE a l'escola amb la immersió dels alumnes a la llengua anglesa en diferents àmbits: des de les classes de psicomotricitat, plàstica, robótica a infantil fins a Natural Science i Maths a l’ESO, passant per Educació Física, Música, Primària Musical, sense perdre de vista la seva valuosa aportació com a auxiliars de conversa amb els diferents grups.

Els desitgem una molt bona estada amb nosaltres!!