Avui dilluns, els i les alumnes de 1r Cicle de Primària (1r, 2n i 3r) han tingut l'oportunitat de gaudir de "Clarinens", un espectacle musical dinàmic i participatiu on hem escoltat i après, a través de peces musicals conegudes, la tessitura dels diferents clarinets i fins i tot com es pot convertir una pastanaga en un instrument de vent.

Gràcies als músics que ens han fet passar una bona estona!

Els i les alumnes de 2n Cicle de Primària (4rt, 5è i 6è) han gaudit també d'un espectacle de dansa i percussió africana molt interessant.

Els músics han compartit amb el públic la percussió tradicional de l'Àfrica de l'Oest juntament amb les danses típiques d'aquesta zona del planeta.

Moltes gràcies per haver-nos fet vibrar i aprendre moltes coses de la percussió i la dansa africana!