[vc_row][vc_column][vc_column_text]Finalment, el passat dissabte 24 de novembre va arribar l'auxiliar de conversa que faltava; la Briana Barlow de Los Angeles, EEUU, que desenvoluparà les seves tasques a l'etapa d'infantil. Amb ella, ja tenim la foto al complert, amb els dos auxiliars que ja van arribar l'1 d'octubre, ben coneguts ja pels vostres fillS i filles: la Maddie Scanlan a primària, americana de Minnesota, i el Marco Quatrociocchi de Ontario, Canadà, que fa les funcions d'auxiliar de conversa a la ESO i Batxillerat.

L'escola ha apostat, com els vuit anys anteriors, per afegir-se al Programa d'Auxiliars de Conversa (PAC), que s'engloba en el nostre projecte d'Escola Multilingüe. Això és possible gràcies a la col·laboració inestimable de les nou famílies acollidores, sense les quals no podem tirar-ho endavant, i que també aquest any allotjaran ( un trimestre per família) a les noves auxiliars.[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="25476"][/vc_column][/vc_row]