El 4 i 6 d’abril, l’alumnat de 4t, 5è i 6è de Primària ha participat de les primeres activitats de la Beca Mexicali.

A través del testimoni de l’Àngels Doñate, delegada de la Viceprovíncia de la Baixa Califòrnia de l’Escola Pia, han conegut la realitat que viuen infants i joves de ciutats de frontera i com l’Escola Pia dona resposta a les seves necessitats educatives i d’acompanyament. Han conegut les diferències entre el ‘nostre món’ i el ‘seu’, com tots som iguals, però vivim en desigualtat.

L’Àngels ha plantejat als més grans què podrien sumar ells i elles per canviar aquesta situació. Aquesta és la primera activitat de sensibilització d’aquesta beca, que ens portarà a treballar la competència transversal d'emprenedoria i que va lligada al Fem Festa.