[vc_row][vc_column][cmo_button caption="DESTINACIONS PROVISIONALS DEL PROCÉS DE SELECCIÓ ERASMUS+VET PER PRÀCTIQUES A L’ESTRANGER – GRAU MITJÀ." link="https://docs.google.com/a/balmes.epiaedu.cat/viewer?a=v&pid=sites&srcid=YmFsbWVzLmVwaWFlZHUuY2F0fGVwYmNpcmN1bGFyc3xneDozMWZiMGI4YzQwNmRmN2Q0" link_target="_blank" align="center"][vc_empty_space][vc_column_text]Els i les alumnes de l'Escola Pia de Balmes a Barcelona que havien presentat prèviament la seva sol·licitud per participar en el programa Erasmus + VET per realitzar les seves pràctiques professionals a l'estranger han acudit a la ronda d'entrevistes al centre per decidir qui anirà finalment a viure una experiència de pràctiques professionals a l'estranger.

Des de les 10 del matí del 20 de novembre, un total de 12 estudiants del PFI d'auxiliar de cuina han provat sort davant els tribunals formats per docents del centre i personal de l'Associació Mundus, que ajuda el centre en la gestió d'aquestes beques.

Les beques Erasmus + VET són part del programa Erasmus +, finançat per la Comissió Europea, i faciliten la mobilitat d'estudiants de formació professional (en l'entorn europeu, anomenada "VET"). Les beques consisteixen en una estada de pràctiques professionals en una empresa estrangera de la branca en la qual estudiïn, que dura un mes per a estudiants de grau mig i un mínim de dos per al grau superior.

En les properes setmanes, els/les estudiants entrevistats/des sabran si han estat seleccionats/des per viure la seva aventura de pràctiques internacional. Que tingueu molta sort![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]