El divendres 25 de novembre celebrem Sant Josep de Calassanç, patró de la nostra Escola!

És per això que dediquem el dia a fer activitats diferents on participarem tots els cursos de l'Escola.

El dia anterior, dijous 24 de novembre a les 12h ha tingut lloc l'acte central al pati de baix. És per això que hem fet un petit treball a l'hora de tutoria, relacionat amb el lema d'aquest any: FES POSSIBLE L'IMPOSSIBLE.

En una estona de la tutoria, hem fet l'activitat següent: "Quin és el nostre impossible?", "Quin és el nostre somni?"

• 1a fase: a nivell individual, hem respost la pregunta "quin és el meu somni?", "què és allò que voldria que fos possible?".
  • 2a fase: En una cartolina, hem dibuixat una bafarada, de forma lliure. Hem retallat la bafarada i cadascú ha escrit el seu somni, el seu "impossible".

Us adjuntem el programa d'activitats.

PROGRAMA D'ACTIVITATS