[vc_row][vc_column][vc_column_text]Els nens i nenes de 1r de Primària hem estat de colònies a la Farga del Montseny i volem compartir amb vosaltres algunes de les activitats que vam fer.

A l'hort vam estar aprenent el nom de diferents productes de l'horta com faves, pèsols, cebes,.... Els vam poder tastar i també en vam poder plantar i regar veient la necessitat que tenen de l'aigua per poder viure.
També vam fer el taller de la granja. Allà hi havia diferents animals: conills, porcs, ovelles, galls d'indis,... Vam reciclar restes vegetals de la cuina per poder preparar-los el menjar.
El tercer taller va ser una passejada pel bosc. Allà vam aprendre a diferenciar alguns arbres i el nom d'algunes plantes. A més a més vam experimentar amb els nostres sentits, olorant plantes, tocant escorces i fulles, escoltant ocells,...

Aquestes colònies ens han servir per conèixe'ns millor entre nosaltres i amb les nostres mestres.

Hem pogut conviure i gaudir de la natura en un entorn fora de l'àmbit escolar.