Aquest curs comptem amb un total de 12 equips entre futbol sala i bàsquet de competició

• Pel que fa al futbol sala: 2 Pre-Benjamins (3r Primària), 1 Benjamí (4t Primària), 1 Pre-Aleví (5è Primària) i 1 Aleví (6è Primària).
  • I en bàsquet: 1 Pre-Benjamí (3r Primària), 1 Benjamí (4t Primària), 1 Pre-Aleví (5è Primària) i 1 Aleví (6è Primària), 1 Cadet (3r i 4t ESO), 1 Juvenil masculí (Batxillerat) i 1 Juvenil femení (Batxillerat).

En total 135 esportistes que participaran a  les lligues organitzades pel CEEB (Consell de l'Esport Escolar de Barcelona).

• La 1a FASE s'inicia el cap de setmana del 21 i 22 d'octubre fins abans de Nadal.
  • La 2a FASE s'anivellaran els equips tenint en compte la classificació obtinguda durant la 1a FASE. Aquesta segona lliga es jugarà des de gener fins a maig.Us animem a que assistiu als partits que es juguen tant a la nostra escola i també quan els equips es desplacen a altres centres.

Per preparar aquest inici de la competició, recentment hem realitzat una formació específica per tots els entrenadors/es monitors/es dels equips per anar adquirint estratègies, rutines i conceptes relacionats amb el seu equip i esport en concret.

Ens fa especial il·lusió informar-vos de la novetat que estrenem aquest curs amb el canal exclusiu d'Instagram ben.jugat. Podreu seguir el dia a dia dels equips i moltes sorpreses que anireu descobrint.

Esperem que gaudiu d'un esplèndid curs esportiu!

Ben Jugat!