Des de Primària i Secundària Musical, aquest any s'inicia una nova proposta musical.

Tot l'alumnat realitza el projecte de COMPOSEM!

El 1r concurs de composició de l'Escola Pia Balmes.

Durant el mes de març, des de classe de llenguatge, tot l'alumnat treballa creant una composició.  Cada curs amb diferents consignes adaptades al seu nivell. De totes les composicions de la classe es triaran unes composicions finalistes, que seran enviades al Jurat del Composem.  El jurat serà qui triarà la composició guanyadora. A primària hi haurà un guanyador per curs i a secundària un primer i un segon premi per a cada cicle.

Aquests guanyadors es faran saber a una trobada de tot l'alumnat i totes les famílies.

Serà a la Festa del COMPOSEMDIVENDRES 22 d'abril a les 17h de la tarda, on hi haurà el repartiment dels premis, acompanyat d'un bon berenar, bona música i una bona estona compartida amb tots vosaltres.

Des de l'equip musical, estem segurs que serà  una experiència molt enriquidora i ens està sorprenent la bona acollida, a tots els cursos, del Composem.