[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_empty_space height="16px"][cmo_section_header heading="El projecte de Primària escènica"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]Des de fa sis anys l'Escola viu immersa en l'aplicació del projecte de Primària Musical i Primària Escènica. Aquest any comptem amb un nou col·laborador per dinamitzar la part teatral de la part artística perquè l'experiència escènica sigui encara més profitosa. Així doncs, entrevistem a l'Albert Gonzàlez i a l'Alba Balcells perquè ens parlin una mica de totes aquestes novetats que giren al voltant d'aquests projectes.[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_empty_space][cmo_single_image lightbox="video-embed" align="full" icon_type="fa" icon_fa="fa fa-film" icon_position="icon-top" image="16325" lightbox_video="https://www.youtube.com/watch?v=7lq6l2rVzUM" border_width="1" hover_text="Veure vídeo" border_color="#0a0a0a" overlay_color="#000000"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][vc_empty_space][cmo_section_header heading="Obres de millora"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]Durant aquest estiu l'Escola no ha tancat per vacances, sinó que ha estat remodelant-se per tenir més i millors espais per aprendre i gaudir. S'ha fet una renovació total del segon pis per adaptar els espais a les noves necessitats educatives amb aules grans per fer música i teatre. Però no només s'ha millorat el segon pis, també s'ha remodelat l'aula de música del 7è pis, així com totes les aules del Cicle Formatiu de Grau Superior de videojocs. Aquí us mostrem un tast de tot el que s'ha estat fent.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_empty_space height="64px"][cmo_single_image lightbox="video-embed" align="full" icon_type="fa" icon_fa="fa fa-film" icon_position="icon-top" lightbox_video="https://www.youtube.com/watch?v=hl6nNoFI3-U" border_width="1" hover_text="Veure vídeo" border_color="#0a0a0a" overlay_color="#000000" image="16338"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][vc_empty_space][cmo_section_header heading="Delegades i delegats: els nostres representants"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]La setmana passada les delegades i delegats de l'Escola (de 5è de Primària a 2n de Batxillerat) van realitzar la formació específica per desplegar aquesta funció tan important com és la de representar el seu grup classe. L'Escola els acompanya amb una formació que els aporta noves eines i recursos a totes les noies i nois escollits per les seves companyes i companys.

La formació va ser dinàmica i participativa i alguns dels continguts treballats van ser: la funció d'una delegada,  els drets i deures dels alumnes, la participació activa, la gestió dels conflictes o com conduir una reunió.