Ens plau convocar-vos a la propera Assemblea General de l'AFA de l'Escola Pia Balmes que es celebrarà, en convocatòria única, el dimecres 12 de gener de 2022 a les 19:30h de forma telemàtica degut a la situacio actual.

Enllaç per accedir a la reunió: https://meet.google.com/doi-wmxn-aby

Esteu convidades i convidats a participar-hi!

Aprofitem per recordar-vos que l'AFA el formem tots els pares i mares de l'escola i us animem a formar part de la Junta de l'AFA per a seguir treballant en el PROJECTE COMPARTIT: FAMÍLIA i ESCOLA.

Aquesta jornada és un presentació-resum de totes les tasques que es van organitzar el curs passat junt amb l'escola i el resultat de totes elles. Una bona manera de conèixer amb més profunditat les tasques que es fan des de la Junta de l'AFA i animar-vos a treballar en alguna d'elles.

Per aquest motiu us animo a que participeu a l'Assemblea General i que presenteu les vostres candidatures per ser membres actius de la Junta gestora.

Al document adjunt trobareu

• Butlleta de presentació de candidatures, que podeu lliurar-la al començament de l’Assemblea, o bé dipositar-la a la guixeta de l’AFA a la porteria en sobre tancat, amb anterioritat a la celebració de l’Assemblea.
  • Document de representació i delegació de vot, per si no podeu assistir a l'Assemblea, però voleu que una altra persona ho faci per vosaltres i li delegueu el vostre vot.