En aquest espai trobareu els resultats i les cròniques de la segona jornada de les lligues del CEEB. Ben jugat!

BÀSQUET

FUTBOL SALA

Escola Bushido 49 - 47 Prebenjamí EPB

Partit molt irregular on hem fet grans parcials i d'altres no tan bons. Molt content pels moments on dominàvem i amb ganes de millorar.

Benjamí 32 - 6 Padre Damián

Victòria merescudíssima per part del Benjamí de bàsquet. Hem sortit amb bona actitud, animats, defensant i bloquejant el rebot acompanyat d'un gran encert en les entrades. Rival que tenia dificultat per moure la pilota. Ara a seguir millorant i endavant!! Contenta per l'actitud de l'equip.

Prealeví EPB 29 - 49 Escola Acàcies

Partit igualat durant la primera meitat on al 3r quart anàvem 20-21. A partir de la segona meitat es va començar a notar el cansament de les accions defensives cap a un rival superior tècnicament i tàcticament.

Virolai 24 - 47 Aleví EPB

Primera victòria fora de casa amb un partit caracteritzat per la impecable actitud de l’equip. Hem guanyat tots els quarts i es comença a veure el que treballem als entrenaments. Tot i això, hi ha moltes coses a millorar.

Juvenil M EPB 34 - 35 Orlandai

Anàvem mentalitzats que seria un partit complicat. Després d’una gran fenia tant ofensiva com defensiva i remuntar una diferència de 15 punts, la sort es va decantar cap al rival.

Juvenil F EPB 57 - 29 Club Bàsquet Fènix Andreuenc

Controlat des del principi, vam poder practicar el que portem treballant des del primer dia d’entrenament. Encara ens queda molt per aprendre, però anem sumant.

Prebenjamí EPB 11 - 3 St. Miquel

Debut a casa amb golejada. Tot i començar el partit una mica despistats, la bona pressió i l'encert de cara a porteria van permetre l'equip donar la volta al marcador i encarrilar el partit abans de la mitja part.

Sant Paul's School 3 - 9 Prebenjamí B EPB

Partit sense gaires complicacions, en el qual ens posem per davant del marcador al minut 1 de partit! Millora en la col·locació tant a nivell defensiu com a nivell ofensiu que ens ha permès deixar sense gaires ocasions al rival i generar moltes ocasions de cara a porteria!

Benjamí EPB 3 - 6 Oak House School

Encaixem la segona derrota consecutiva després davant d'un equip que es tancava molt bé a darrere i ho llençava tot a dalt. Confiant que en els següents partits millorem pel que fa a la creació del joc.

CE Vincit 4 - 3 Prealeví EPB

Derrota ajustada degut als errors de marcatge en jugades a pilota parada. L’efectivitat del rival en les poques oportunitats que han tingut ha decantat la balança. Cal millorar la defensa individual i finalitzar més jugades.

Aleví A EPB 2 - 3 Thau

Partit molt disputat que perdem per la mínima. Equip rival molt bo tècnicament i a base d’individualitats s’emporten els 2 punts.