En aquest espai trobareu els resultats i les cròniques de la tercera jornada de les lligues del CEEB. Ben jugat!

BÀSQUET

L’Arenal del Llevant 4 - 46 Benjamí EPB

Partidàs dels nens i nenes de 4t de primària, que van ser superiors pel seu bon joc en equip i la seva intensitat defensiva.

Aleví EPB 41 - 17 Escola Turó del Cargol

Ens enduem la victòria tot i no jugar massa còmodes. Les recuperacions, els contraatacs i no donar una pilota per perduda són el motiu del resultat. Felicitem els jugadors i jugadores per seguir donant-ho  tot, malgrat el cansament.

Club Bàsquet Masquefa 27 - 46 Juvenil M EPB

El resultat sempre a favor nostre, però no ens sentíem còmodes, principalment perquè des del minut 0 s'ha hagut d’atacar una defensa en zona.

FUTBOL SALA

Prebenjamí B EPB 3 - 12 Escola de Futbol Sala Prosperitat

Partit contra un rival molt intens i superior a nosaltres en tot moment! Tot i això, destacar l'actitud dels nostres, que no van llençar la tovallola i van lluitar fins al final!

AE Gràcia 4 - 3 Benjamí EPB

Molt bon partit dels nostres, tenim el domini del partit i ens sentim còmodes. Fem un pas endavant pel que fa a la intensitat, que és el que hem estat treballant durant la setmana i això ens permet arribar a l'últim quart per davant al marcador, però 3 accions de pilota aturada (2 faltes i 1 penal) molt ben xutats acaben capgirant el marcador. Molt contents amb l'actitud de tots!

Club Esportiu Fabra i Coats "C" 1 - 4 Aleví A EPB

Gran partit dels nostres. Van saber competir davant d'un rival que no era gens fàcil. Li van posar molta intensitat i ganes, cosa que ens va portar a la victòria.