En aquest espai trobareu els resultats i les cròniques de la quarta jornada de les lligues del CEEB. Ben jugat!

BÀSQUET

Benjamí EPB 11 - 41 Lima Horta

El rival era superior tàctica, tècnica i físicament. Malgrat això, no van deixar de lluitar totes les pilotes.

Prealeví EPB 53 - 23 Escola St. Martí

Molt ben jugat i treballat. La intensitat no va decaure i, ofensivament es va notar una millora en el tir. Hem començat a saltar per agafar rebots i això ens va donar molts punts.

Escola Els Llorers 42 - 49 Aleví EPB

Partit igualat en un camp complicat. Tot i marxar perdent a la mitja part i no estar acostumats a jugar en camps petits, acabem capgirant el marcador i enduent-nos la victòria gràcies al joc en equip i el bon posicionament a la pista. Gran treball de tot l’equip.

Juvenil F EPB 127 - 0 CEBLL

Partit molt desigualat. Segur que a la volta, les noies del CEBLL hauran millorat.

Juvenil M 49 - 43 CEBN

Partit molt igualat, on sabíem que el rival era dur. Anàvem mentalitzats en què havíem de guanyar el partit sí o sí i la balança es va decantar a favor nostre, després d’un gran treball defensiu l’últim quart i un triple que va caure del cel l’últim minut de partit.

FUTBOL SALA

Benjamí EPB 7 - 1 Jesuïtes Gràcia

Primera victòria de l'equip que cada setmana treballa i juga millor. Partit molt seriós i efectiu del nostre benjamí que comença a carburar i encara l'últim tram de lliga amb voluntat de seguir creixent!

Club Esportiu Fabra i Coats 2 - 6 Prealeví EPB

Contundent partit en totes les seves fases i parts. La pressió en defensa, el joc de parets amb 1-2 jugadors sempre per dins i guanyar les esquenes quan aquests avançaven la línia ha provocat una allau d’ocasions i gols. A seguir treballant i millorant!

Aleví EPB 6 - 3 Vincit

Partit contra el 1r classificat, amb molta intensitat i on apliquem tot el que hem treballat durant la setmana, joc ràpid i molta mobilitat. SEGUIM!!