En aquest espai trobareu els resultats i les cròniques de la cinquena jornada de les lligues del CEEB. Ben jugat!

BÀSQUET

Prebenjamí EPB 7 - 37 Escola Auró

Partit on vam sortir desconcentrats i ens vam veure superats. Malgrat això, hi va haver dos molt bons quarts on vam lluitar.

Aleví EPB 74 - 5 The Benjamin Franklin International School

Partit excel·lent, jugant en equip més que mai, sabent on són els espais i atacant-los amb coherència.

Cadet EPB 24 - 81 Vedruna Immaculada 2 de Maig

Un partit on anem molt adormits des del principi i això ens passa factura durant tots els quarts. Bona actitud dels nois i noies en el tercer quart on hem començat a fer més punts. A seguit treballant i millorant cada dia més.

Escola Aula 52 - 44 Juvenil F

Primera derrota de la lliga. Toca treballar i posar més intensitat.

Bosco Horta 69-48 Juvenil M EPB

Partit interessant… Ens presentem amb 5 jugadors (moltes baixes per lesions i malalts) i tot i la derrota fem un festival de triples. En alguns moments ens posem a 13 punts, però el cansament i la intensitat de l’altre equip ens fa marxar amb un resultat desfavorable.

FUTBOL SALA

Jesuites Gràcia 5 - 2 Prebenjamí B EPB

Partit igualat que es decideix a l'últim quart. En general bon joc dels nostres intentant passades i combinacions interessants. Falta encara guanyar una mica més de confiança amb la pilota per evitar pèrdues a darrere sense jugar a la pilotada.

Benjamí EPB 2 - 3 Escola Joan Miró

Encaixem dos gols a l'inici del primer quart i realitzem una primera part molt fluixa on semblava que tinguéssim por a la pilota i al rival. Realitzem un canvi gegant al tercer quart que ens permet escurçar distàncies. Empatem a l'últim quart quan falten pocs minuts i fem un dels millors temps que recordem, però la sort sembla que no ens somriu i en un córner ens marquen el 2-3 definitiu amb un gol olímpic.

CE Montseny 4 - 4 EPB Prealeví

Primers 20 minuts de control sense cap mena d’acció ofensiva ni defensiva destacable. Segons i últims 20 minuts bojos, anades i tornades, constants contraatacs. El joc s'ha descontrolat i ha desencadenat en un resultat just. Falta de contundència a l'àrea rival i en saber evitar la pèrdua de les esquenes.

Aleví EPB 16 - 0 Madres Concepcionistas

Partit contra un rival de la part baixa de la classificació, generem ocasions amb facilitat i sabem finalitzar-les. Ens situem en les posicions capdavanteres de la taula i esperem seguir escalant.