En aquest espai trobareu els resultats i les cròniques de la sisena jornada de les lligues del CEEB. Ben jugat!

BÀSQUET

Prebenjamí EPB 7 - 73 Jesuïtes Clot

Partit amb clara superioritat rival, malgrat el resultat vam poder treballar certs aspectes i es va continuar lluitant fins el final.

Escola Joan Miró 13 - 43 Benjamí EPB

Partit guanyat des de la defensa i les ganes de guanyar. Partit on desde el principi hem sigut superior, tot i que alguns moments ens hem despistat. Hem sigut capaços de tenir una dinàmica positiva que ens ha portat a una victoria cómoda.

Jesuïtes Clot 43 - 46 Prealeví EPB

Partit emocionant, en el que vam fer una remuntada històrica després que els Jesuïtes ens portessin 14 punts d’avantatge. Les entrenadores molt contentes amb l'actitud dels jugadors, que no van desistir en cap moment i van lluitar totes les pilotes.

Aleví EPB 60 - 28 CE La Farga

Partit amb aspectes molt positius, gran treball de l'equip. La defensa és l’aspecte a millorar doncs en algun moment del partit hem sigut irregulars.

Cadet 47 - 21 St. Peter's School

Primera victòria del Cadet. Molt bon partit, amb bona intensitat i amb ganes de jugar el que hem anat practicant als entrenaments. Molt content amb tots els jugadors i jugadores.

Juvenil F EPB 36 - 66 Escola Pere Verges

Partit complicat a la pista de Balmes, on es va demostrar una clara superioritat tècnica i tàctica de l'equip rival. Toca seguir treballant per capgirar el resultat a la tornada.

FUTBOL SALA

EPB Prealeví 11 - 1 Sant Miquel

Partit amb poca idea de joc i notable diferència tècnica en el 1x1. Excel·lent en tots els aspectes: pressió, marcatges, desmarcatges, transicions ràpides, finalitzacions, efectivitat en passades i xuts.

Escola Aula 4 - 1 EPB Aleví

Partit contra el primer classificat. A la primera part estem molt tous en defensa i en atac poc encertats, això fa que ens costi molt arribar a la porteria rival. A la segona meitat generem ocasions amb més facilitat però la falta de punteria fa que ens deixem 2 punts en una jornada important que ens hagués col·locat líders.