Aquest any, el pessebre de l'Escola és un pessebre dibuixat a les portes de vidre d l'entrada principal.

D'aquesta manera totes les persones que entrem i sortim de l'escola el veiem. I inclús des de fora de l'escola es pot veure.

L'alumnat de dibuix de 1r de batxillerat artístic ha agafat com a model els dibuixos de Keith Haring, un artista pop de la cultura del carrer a la Nova York dels anys 80. Una de les seves obres és un mural que es pot veure al MACBA que porta per títol "Tots junts podem parar la sida"

Amb aquests dibuixos inspirats en Keith Haring, hem volgut recrear el pessebre d'una manera diferent, però amb els personatges principals del pesebre: el naixement, els reis mags, els pastorets, l'àngel, el caganer, etc.

Posem llum al Nadal amb un toc divertit!