L'escola pia balmes et convida a la xerrada presencial de:

Quin tipus de mare o pare ets? dels que prepares el camí pel fill/a o dels que prepares el fill/a pel camí?

La Cristina Gutiérrez ens parlarà que hi ha dos tipus de pares, els que preparen el camí pel fill i els que preparen el fill pel camí, ja que sobreprotegir és desprotegir. Ens donarà també eines pràctiques d’educació emocional per a fer a casa i ens compartirà frases d’infants que són lliçons de vida i que ens faran pensar.

" Em considero primer i abans de tot Educadora Emocional, i després tota la resta: directora de La Granja, formadora, divulgadora mediàtica i escriptora de llibres i contes educatius   Al llarg de la meva trajectòria he creat el Mètode La Granja©, basat en l’educació emocional i tastat des de l’any 2004 amb els més de 18.000 alumnes de 3 a 14 anys que cada any passen per La Granja. El Mètode La Granja© consisteix no només en una fòrmula per educar, sinó també en com formar cada any i en 4 mesos a nombrosos equips per convertir-los en Educadors Emocionals© que poden desenvolupar el Mètode amb rigurositat i resultats provats científicament"