Un total de 7 centres educatius catalans s’incorporen a la Carta Erasmus d’Educació Superior

S’ha publicat la selecció de centres educatius que han obtingut la Carta Erasmus d’Educació Superior 2017 (ECHE), que distingeix els centres que promouen la modernització i la internacionalització de l’educació superior participants en el programa Erasmus+. Enguany s’han seleccionat 7 centres educatius catalans que, sumats als 187 escollits en convocatòries anteriors, representen un total de 194 centres a Catalunya i un 12,1% del total de centres educatius de l’Estat espanyol amb aquest distintiu.

erasmus

La Carta Erasmus d’Educació Superior estableix el marc general de qualitat necessari per a la participació en projectes de mobilitat i en activitats de cooperació europea i internacional entre institucions d'educació superior del programa Erasmus+.

Els centres educatius catalans seleccionats enguany són:

• Escola Pia Balmes (Barcelona)
  • Institut Illa dels Banyols (El Prat de Llobregat)
  • Institut Sabadell (Sabadell)
  • Institut Manuel Vázquez Montalbán  (Sant Adrià de Besòs)
  • La Salle Barceloneta - Germans de les Escoles Cristianes (Barcelona)
  • Institut Priorat (Falset)
  • Instituto Ramon Muntaner (Figueres)

Més informació a: http://afersexteriors.gencat.cat/ca/detalls/noticia/20161115_Carta-ECHE-Catalunya