CRÒNICA DE L'ESTADA

• El dissabte 25 de maig, 33 alumnes de 1r de Batxillerat i 2 professors de la nostra escola vam aterrar a Luton i dos autocars ens van recollir a l’aeroport i ens van portar a la ciutat. Allà ens van recollir les famílies i van passar la resta del dia coneixent-se.
  • El diumenge, 26 al matí vam trobar-nos amb en Lawrence, professor i guia, que ens va portar a fer un tomb per la fira de maig de la ciutat. Hi havia parades de productes artesans locals, menjar, begudes i entreteniments pels més petits.
  • Ahir dilluns 27, hem començat les classes a les 9:30. Han dividit el grup en dos classes. Han dinat a les 12:30 i una hora més tard cada grup ha fet una volta guiada amb el seu professor pel centre. Hem visitat els jardins d’Abbeygate. Les ruïnes de l’abadia. L’església de Santa Maria. I hem conegut la llegenda de Sant Edmund.
  • Avui dimarts 28, com cada matí hem començat les classes a les 9:30 i les hem acabat a les 12:30. A la tarda hem anat a visitar Cambridge en autocar fins les 6:30pm.
  • Dimecres 29 de maig vam seguir la tònica general de fer les tres hores de classe al mati i a la tarda activitat d’enquesta i de joc de pistes al mercat de la plaça i els carrers del voltant en grups de 4 o 5 persones.
  • Dijous 30 al mati hem fet una activitat a les classes d’anglès d’intercanvi amb alumnat de Txèquia que també està aprenent anglès a l’escola. I a la tarda han fet una activitat de recerca de llocs on havien de fer-se una “selfie”. Al vespre hem anat a un pub molt gran anomenat Wetherspoons on hem provat el menjar típic, com el fish and chips.
  • Divendres 31 al mati hem fet una activitat a les classes d’anglès d’intercanvi amb alumnat de París, França que també està aprenent anglès a l’escola. A la tarda han preparat una presentació en grups de quatre. Cada grup ha presentat el seu pòster davant de tot l’alumnat de l’Escola Pia i finalment cada alumne ha rebut el certificat de participació de la mini estada a l’escola d’anglès de Bury St Edmunds.
  • Dissabte 1 de juny vam tornar a Barcelona.