[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Benvolgudes famílies participants en les EXTRAESCOLARS ESPORTIVES DE COMPETICIÓ,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d'aspectes importants de l'esport de competició a l'Escola que comença el 19 i 20 d'octubre.

Tot i que teniu la informació disponible en aquest comunicat, sempre podeu adreçar-vos a Ramon Vergés, Laura Dávila o Eduard Blasco:

ramon.verges@balmes.epiaedu.cat

laura.davila@balmes.epiaedu.cat

eduard.blasco@balmes.epiaedu.cat

Els equips de l'Escola  participen en les competicions que organitza el CEEB (Consell de l'Esport Escolar de Barcelona).

Les dates dels partits del 1r trimestre són:

1a jornada:             19/20-10-2018

2a jornada:            26/27-10-2018

FESTA (pont):      02/3-11-2018

3a jornada:            09/10-11-2018

4a jornada:            16/17-11-2018

5a jornada:             23/24-11-2018

6a jornada:             30-11/1-12-2018

FESTA (pont):       07/8-12-2018

7a jornada:             14/15-12-2018

El dilluns 15 d'octubre us enviarem el calendari de partits que sempre tindreu disponible a la pàgina web de l'Escola.

Recordeu que el calendari que us entregarem és el de la 1a fase (d'octubre a desembre) i durant el mes de gener us farem arribar el calendari de la 2a fase (de gener a maig).

Assegurança

Totes les jugadores i jugadors estan assegurats pel Consell de l'Esport Escolar i per la mútua de l'Escola.

Dorsals

El dorsal (jugadors que no en tenen) el lliura l'entrenador i es factura a la quota del mes de novembre.

Comunicació Família -Escola

Recordeu que tots els comunicats de calendaris, ajornament, canvis d'hora dels partits... es realitzen per correu electrònic.

Programes d'activitats i Informació

En el següent enllaç teniu els programes de totes les activitats amb objectius i continguts que es treballen per poder saber què treballen les vostres filles i fills.

Durant el curs anirem publicant notícies a la pàgina web de l'Escola i també podeu seguir les activitats a través l'Instagram, Facebook i Twitter de l'Escola.