DANSA URBANA (DUES SETMANES DE PROVA - DEL 17 AL 27 D'ABRIL)

EDATS: De P4 a 4rt ESO

DIES I HORARI:

P4-P5: Dimecres de 17h a 18h (1h) Poli 2n pis

1r, 2n, 3r Primària: Dilluns 17h a 18h Poli 2n pis

4rt, 5è i 6è Primària: Dijous de 17h a 18h Poli 2n pis

1r a 4rt ESO: Dimarts 17h a 18h Poli 3r pis

DESCRIPCIÓ: La Dansa Urbana es un estil de dansa creat a partir de ritmes urbans que es balla amb diferents estils de música i balls com per exemple el Breakdance (originari del hip Hop) , dancehall,  funk....El ball es una manera emocionant i social de exercitar el cos treballant el cor, ajudant a enfortir els ossos i músculs i millorar l'equilibri.

PREU: L'import de l'activitat és 35€/mes

DATA D'INICI DE L'ACTIVITAT:  1a SETMANA DE MAIG

DURANT EL MES D'ABRIL PODEU VENIR A PROVAR LES CLASSES DE DANSA

QUINS DIES?
Alumnes de 1er, 2n i 3r de Primària: DILLUNS 17  I 24 D'ABRIL de 17h a 18

Alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO: DIMARTS 18 I 25 D'ABRIL de 17h a 18h

Alumnes de P4 i P5: DIMECRES 19 I 26 D'ABRIL de 17h a 18h

Alumnes de 4rt, 5è i 6è de Primària: DIJOUS 20 i 27 D'ABRIL de 17h a 18h

PODEU FER LA VOSTRA INSCRIPCIÓ ENVIANT UN MAIL A laura.davila@balmes.epiaedu.cat

(El nombre de places és limitat. En el cas de no arribar al mínim de places imprescindibles l'activitat s'anularia)

TALLER DE CÒMIC

EDATS: De 1r a 6è de Primària

DIES I HORARIS:

DILLUNS de 17h a 18h: 1r, 2n i 3r Primària

DIMARTS de 17h a 18h: 4rt, 5è i 6è Primària

DESCRIPCIÓ: Vols divertir-te coneixent un medi artístic i comunicatiu ric en matisos? Tinguis el nivell de dibuix que tinguis, aprèn a crear les teves pròpies històries, aprofitant al màxim els recursos del còmic i del manga.  Vols divertir-te coneixent un medi artístic i comunicatiu ric en matisos? Tinguis el nivell de dibuix que tinguis, aprèn a crear les teves pròpies històries, aprofitant al màxim els recursos del còmic i del manga. En aquest últim trimestre farem un tast de les moltes possibilitats d'aquest mitjà perquè puguem fer els nostres propis còmics.

PREU: L'import de l'activitat és de 35€/mes

DATA D'INICI DE L'ACTIVITAT:

DILLUNS 17/04/23: Alumnes de 1r a 3r Primària

DIMARTS 18/04/23: Alumnes de 4rt a 6è Primària

PODEU FER LA VOSTRA INSCRIPCIÓ ENVIANT UN MAIL A  laura.davila@balmes.epiaedu.cat