CINEMA

Objectiu:
El propòsit del taller de cinema és que l’alumnat assoleixi rodar un curtmetratge col·lectiu, posant en pràctica els coneixements adquirits durant les primeres setmanes a partir de diverses pràctiques realitzades en grups reduïts.
Objectius concrets

  • Conèixer el llenguatge audiovisual per poder analitzar-lo
  • Conèixer les diferents fases d’un rodatge
  • Conèixer la feina davant i darrere la càmera: els rols artístics i tècnics
  • Assumir rols en un equip, dins d’un departament (càmera, art, so, etc.)
  • Aprendre a cooperar prenent decisions
  • Desenvolupar la creativitat des dels diferents àmbits de manera transversal
    (escriptura del guió, disseny de l’storyboard, actuació, etc.)
  • Aprendre a utilitzar material tècnic

ROBOTIC CLUB

Objectiu:
Activitat d'introducció a la robòtica en anglès.
Exercitem les competències tecnològiques (STEAM) resolent divertits reptes lògics.

Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat el desenvolupament de diverses habilitats clau:

Objectius concrets

  • Lógico-matemàtica
  • -Pensament analític
  • -Resolució de problemes
  • -Sentit espacial
  • -Creativitat
  • -Comunicació en anglès

TEATRE EXTRAESCOLAR

Objectiu:
Creem històries, juguem a l'escenari i compartim emocions!
Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat creativitat, treball en equip, expressió corporal i vocal, diversió i imaginació.

ALOHA MENTAL ARITHMETIC

Activitat pensada per a infants d’entre 5 i 13 anys.
Treballem habilitats com la memòria visual, la concentració, el càlcul mental i la orientació mitjant activitats lúdiques i divertides.

Objectiu : Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat diversos aspectes que considerem rellevants.

En primer lloc, participar activament en activitats de grup, respectant els principis del funcionament democràtic i a valorar el paper de les matemàtiques a la vida quotidiana.

En segon lloc, a comprendre el sistema de numeració decimal i el significat de les operacions, utilitzar instruments i estratègies de càlcul mental en contextos de resolució de problemes i sobretot gaudir del joc com a activitat lúdica i d'aprenentatge (aprendre jugant).

CÒMIC I MANGA

Aprenem a dibuixar els nostres propis còmics
Objectiu: Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat eines per a expressar la seva creativitat d’una manera molt divertida. Creem una revista amb els còmics més esbojarrats i personals per a comunicar-nos a través de les nostres històries.


bookmark