EXTRAESCOLARS: Vols saber què fem?

CINEMA
Objectiu:
El propòsit del taller de cinema és que l’alumnat assoleixi rodar un curtmetratge col·lectiu, posant en pràctica els coneixements adquirits durant les primeres setmanes a partir de diverses pràctiques realitzades en grups reduïts.
Objectius concrets
- Conèixer el llenguatge audiovisual per poder analitzar-lo
- Conèixer les diferents fases d’un rodatge
- Conèixer la feina davant i darrere la càmera: els rols artístics i tècnics
- Assumir rols en un equip, dins d’un departament (càmera, art, so, etc.)
- Aprendre a cooperar prenent decisions
- Desenvolupar la creativitat des dels diferents àmbits de manera transversal
(escriptura del guió, disseny de l’storyboard, actuació, etc.) - Aprendre a utilitzar material tècnic

ROBOTIC CLUB
Objectiu:
Activitat d'introducció a la robòtica en anglès.
Exercitem les competències tecnològiques (STEAM) resolent divertits reptes lògics.
Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat el desenvolupament de diverses habilitats clau:
Objectius concrets
- Lógico-matemàtica
- -Pensament analític
- -Resolució de problemes
- -Sentit espacial
- -Creativitat
- -Comunicació en anglès

TEATRE EXTRAESCOLAR
Objectiu:
Creem històries, juguem a l'escenari i compartim emocions!
Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat creativitat, treball en equip, expressió corporal i vocal, diversió i imaginació.

ALOHA MENTAL ARITHMETIC
Activitat pensada per a infants d’entre 5 i 13 anys.
Treballem habilitats com la memòria visual, la concentració, el càlcul mental i la orientació mitjant activitats lúdiques i divertides.
Objectiu : Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat diversos aspectes que considerem rellevants.
En primer lloc, participar activament en activitats de grup, respectant els principis del funcionament democràtic i a valorar el paper de les matemàtiques a la vida quotidiana.
En segon lloc, a comprendre el sistema de numeració decimal i el significat de les operacions, utilitzar instruments i estratègies de càlcul mental en contextos de resolució de problemes i sobretot gaudir del joc com a activitat lúdica i d'aprenentatge (aprendre jugant).

CÒMIC I MANGA
Aprenem a dibuixar els nostres propis còmics
Objectiu: Amb aquesta activitat aportem al nostre alumnat eines per a expressar la seva creativitat d’una manera molt divertida. Creem una revista amb els còmics més esbojarrats i personals per a comunicar-nos a través de les nostres històries.