PREGUNTES FREQÜENTS

• Calendari
  • Inici de curs: 13 de setembre de 2021.
  • Darrer dia de curs: 22 de juny de 2022.
  • Dies festius de lliure disposició: dimarts 7 de desmbre, dilluns 28 de febrer i divendres 3 de juny.
  • Vacances de Nadal: del 23 de desembre de 2021 al 7 de gener de 2022 (ambdós inclosos).
  • Vacances de Setmana Santa: del 11 al 18 d’abril de 2022 (ambdós inclosos).
  • Podeu consultar totes les dates d’excursions, sortides i convivències a l’agenda de l’Escola.
  • Per comprar bates, i la roba esportiva us podreu adreçar a la nostra web de venda de roba
  • He canviat d’adreça, ho he de portar per escrit? No cal, es pot comunicar per e-mail.
  • He canviat la domiciliació bancària. Ho puc fer per e-mail? Pot comunicar-ho la nova entitat bancària? No en cap dels casos. Sempre s’ha d’anar a la secretaria de l’Escola i demanar la documentació per poder fer el canvi.
  • He d’omplir un document si el meu fill és baixa de l’escola? Si. A més de comunicar-ho al tutor, s’ha de informar a secretaria per escrit.
  • El meu fill és baixa de l’escola i la nova escola em demana la documentació acadèmica. He de venir a buscar-la? No. El nou centre ha de demanar-nos per escrit o per e-mail la documentació i li enviarem el més ràpid possible.
  • El meu fill és nou al centre cal portar les notes finals? Sí, sempre s’han de portar. La resta de documentació acadèmica la sol·licitarem nosaltres a l’altre centre per escrit.
  • És possible saber els telèfons i o adreces dels companys de classe del meu fill/a? No, no és possible per un tema de confidencialitat.
  • Necessito el certificat del Nivell C de Català. S’ha d’anar a qualsevol IES públic amb la documentació acadèmica.
  • No trobo la documentació acadèmica. Envia un e-mail a eva.corominas@escolapia.cat amb les teves dades i amb els cursos estudiats en el centre i ens posarem en contacte amb tu.
  • No trobo el provisional del títol (ESO o BAT). Què faig? Que el teu pare/mare et faci un escrit explicant la pèrdua i comprometent-se a que si el troba el portarà a la secretaria de l’Escola. Amb l’escrit i el DNI ves a la secretaria de l’Escola.
  • Quant temps tardeu en fer un certificat? Depèn del certificat. Normalment d’1 a 5 dies
hello world!