Felicitem a la Martina Murillo Mas de 4t de Primària, guanyadora del CONCURS DE CARTELLS, i a totes i tots els participants!

Tenim un programa d'activitats que fa molt de goig!

Podeu veure el programa d'activitats al web de l'Escola, on anem afegint tot el que estem preparant!

Anirem ampliant activitats, estigueu atents!

Recordeu que us podeu apuntar al dinar a partir de dilluns 24/04 fins divendres 12/05.

Agraïm a CAPRABO Eroski la seva col·laboració al FEM FESTA de l'Escola.
Hora 🕓Activitat
💡
Públic 👧🏻Què farem?
📣
LLoc
📍
9 h*CURSA ANULADA
16a edició CURSA Popular Escola Pia Balmes
Totes les edatsPorta principal
9.30 hXocolatada!Xocolatada pels 100 primers assistents a la festa!Pati 1r pis
11 a 13.30 hTaller de MANUALITATS2 a 5 anysEls més menuts podran fer diferents expressions artístiques amb mares i pares, i demostrar els artistes que tenim a l'Escola.Poli 1r pis
11 a 13.30 hTaller d'HORT URBÀ3 a 12 anysPodràs aprendre a fer un hort a casa amb la nostra experta, Mireia Vilaseca.Hort (pati 7è pis)
11 a 11.30 hConcurs de PASTISSOSTotes les edatsCal elaborar un pastís casolà que no necessiti refrigeri i es pugui tallar bé.
Lliurament de Premis (1r, 2n i 3r classificat) durant el matí.
Els pastissos s'hauran de presentar a la porteria (abans de les 11.30 h per tal que estiguin exposats).
Per tal d'assegurar l'anonimat de l'autor/a o autors/es, els concursants donaran al jurat un sobre tancat amb el seu nom a dins. A l'exterior del sobre s'haurà de detallar el NOM del PASTÍS. El jurat assignarà un número a cada plat i al sobre.
El jurat el formaran un cuiner de l'escola i un membre de l'AFA.
Els premis constaran de: Vals per la botiga LEGO.
Porta principal
10 a 13.30 hINFLABLE COLORAINES3 a 10 anysActivitat lúdica inflable.Pati 1r pis
10 a 13.30 hFUTBOLÍ HUMÀ6 a 10 anysSeràs un jugador de futbolí i podràs gaudir amb els teus amics.1r pis
10 a 13.30 hKARTS ECOLÒGICS3 a 10 anysCircuit de karts a pedals, els seients són regulables adaptant-se a tots els usuaris de l'activitat.1r pis
10 a 13.30 hINFLABLE BOTTY GALEÓ

GLADIADORS
6 a 14 anysActivitat lúdica inflable.1r pis
10.30 a 13.30 hScape Room: "Salva a Violet"Dirigit a alumnat de Primària i Secundària (grups de 8 persones màxim).T'animes a resoldre un misteri amb els teus amic i amigues? Tens 15 minuts per aconseguir salvar la Violet i sortir de la classe!
Durada: 15 minuts
Aules I3A - I4B
10 a 11 hTaller de Futbol FreestyleTotes les edatsJose Ferreras - https://www.youtube.com/channel/UCduRjRNm0ZWeql4Ob8P1DUg Jose Ferreras ha treballat per tot el món en països com la Xina, Rússia i Qatar, amb futbolistes reconeguts a escala mundial com Leo Messi, Luka Modric, Luis Suarez o Vinicius Jr entre molts altres.
És pioner en l'ensenyament de l'freestyle i compta amb més de 10 anys d'experiència impartint tallers i masterclass per tot el país.  Durada 50 minuts de 10 a 11
Pati 6 pis
11 a 13.30 hFira de l'alumnatTotes les edatsL'alumnat de l'escola ha preparat diferents activitats, tallers i manualitats per poder recaptar fons per la Fundació Social de l'Escola Pia. Els tallers han estat proposats, dissenyats i realitzats per les nenes i nens. No us ho perdeu!Gimnàs
10.30 a 13 hTaller dolç3 a 6 anysAmb torns de 30 minuts, podràs aprendre a ser un expert en postres amb l'alumnat i cuiners del PFI.Menjador 1r pis
10.45 a 12.45hTaller còmicTotes les edats10:45 - 11:05 - Crea un "Com es fa" amb el llenguatge del còmic 1
11:05 - 11:25 - Com dibuixar expressions 1
11:25 - 11:45 - Completa la història 1
11:45 - 12:05 - Crea un " Com es fa" amb el llenguatge del còmic 2
12:05 - 12:25 - Com dibuixar expressions 2
12:25 - 12:45 - Completa la història 2
2º pis, aula 1B
11.15 a 13.15 hTaller CircTotes les edatsTaller obert a la participació del públic preferenment a partir de 6 anys. Consta de plats xinesos, rodet d'equilibris, hola-hop, xanques, monocicle i malabars: bitlles, pilotes, pals xinesos, diàbolo i carioques.

Els monitors despleguen el material en diferents zones o estacions, creant un circuit pel qual els infants vagin fent parades. Després d'un perídode de temps es fa canvi d'estació, de manera que tothom passi per totes les estacions.
6è pis
10.30 a 12.30hESCACSTotes les edatsSIMULTÀNIES D'ESCACS  - Podràs gaudir d'unes partides d'escacs amb un expert!2º pis, aula 1A
14.30 a 15.30 hEspectacle per després de dinar3 a 10 anysQuè passaria si un dia el somni de la teva vida es fes realitat? Manulet té un somni, la il·lusió de la seva vida: “Ser una Estrella de Circ”.
Com cada dia, Manulet es desperta de bon matí i l’hi explica tot el que ha somiat a la seva amiga Urraki (un ocellet que l’acompanya). Però avui no és un dia qualsevol, el seu somni s’ha fet realitat, té tot un públic al seu davant.
TA-XAAN! ens presenta diferents escenes quotidianes, llevar-se, vestir-se o endreçar; i es desenvolupen diferents tècniques de circ com malabars amb objectes, màgia i funambulisme.
Aquest espectacle, dirigit al públic infantil, vol transmetre la idea que tots hem de creure i confiar en les nostres il·lusions i no deixar passar les oportunitats que se’n presenten.
Gimnàs
10 a 13hDonació de SANGA partir de:
18 anys o 50 kg
Durant tot el matí a la mediateca de l'escola podràs fer donacions de sang pel BANC DE SANG.Mediateca
Tot el matí Bar FOC NOU Totes les edatsDurant tot el matí hi haurà servei de Bar disponible amb el monitoratge de Foc Nou.Porxo
13.30DINAR FEM FESTA
Veure Menú
Totes les edatsAmb motiu de la diada de Fem Festa, convidem a tothom a dinar a l'Escola.
El preu del dinar és de 5 € per persona i el menú serà: (pendent)
Tots els diners recollits aniran destinats a Camins, Fundació Social Escola Pia.
El menú està subvencionat per l'AFA.
El Termini per apuntar-se al dinar és divendres 12 de maig.
Només cal que deixeu a porteria de l'escola els diners.
En el moment de deixar el sobre us donarem un tiquet per persona que caldrà portar el dia del Fem Festa.
Menjador