OBJECTIU

L'objectiu del Fem Festa, més enllà de celebrar una jornada festiva de germanor i de tancament del projecte compartit del curs, també ajuda a l'acció social de l'Escola Pia i els diners que recollim entre totes i tots, els lliurem a la Fundació Camins, que permetrà que infants i joves en situació vulnerable,de la nostra i altres escoles de l'Escola Pia, puguin accedir a activitats educatives i de lleure.

SAMARRETA AMB EL DIBUIX GUANYADOR, NO ET QUEDIS SENSE!

El jurat, format per l'alumnat de Batxillerat Artístic  ha decidit que el PAU BUXAREU DÍAZ, de 6è de Primària, ha estat el guanyador.  Felicitats Pau i felicitats a totes i tots els participants.

El dibuix del Pau és la imatge del CARTELL i de la SAMARRETA del FEM FESTA 2024

MENJA DE 10:00 a 14:00

Durant tot el FEM FESTA tindreu servei de menjar i beguda.

Entitats col·laboradores

Hora 🕓Activitat
💡
Públic 👧🏻Què farem?
📣
LLoc
📍
10:00 -14:00 hNO ET QUEDARÀS AMB GANA!Durant tot el Fem Festa, podràs menjar i beure.
Tots els diners recollits seran per la Fundació Camins
Pati 1r pis
11 a 13.30 hTaller de MANUALITATS2 a 5 anysEls més menuts podran fer diferents expressions artístiques amb mares i pares, i demostrar els artistes que tenim a l'Escola.Poli 1r pis
11 a 13.30 hTaller d'HORT URBÀ3 a 12 anysPodràs aprendre a fer un hort a casa amb la nostra experta, Mireia Vilaseca.Hort (pati 7è pis)
11 a 11.30 hConcurs de PASTISSOSTotes les edatsCal elaborar un pastís casolà que no necessiti refrigeri i es pugui tallar bé.
Lliurament de Premis (1r, 2n i 3r classificat) durant el matí.
Els pastissos s'hauran de presentar a la porteria (abans de les 11.30 h per tal que estiguin exposats).
Per tal d'assegurar l'anonimat de l'autor/a o autors/es, els concursants donaran al jurat un sobre tancat amb el seu nom a dins. A l'exterior del sobre s'haurà de detallar el NOM del PASTÍS. El jurat assignarà un número a cada plat i al sobre.
El jurat el formaran un cuiner de l'escola i un membre de l'AFA.
Els premis constaran de: Vals per la botiga LEGO.
Porta principal
10 a 13.30 hFUTBOLÍ HUMÀ6 a 10 anysSeràs un jugador de futbolí i podràs gaudir amb els teus amics.1r pis
10 a 13.30 hPISTA COLORINS3 a 10 anysCircuit de karts a pedals, els seients són regulables adaptant-se a tots els usuaris de l'activitat.1r pis
10 a 13.30 hINFLABLE BOTTY GALES6 a 14 anysActivitat lúdica inflable.1r pis
11:00 a 13:00La città infinita https://www.lacittainfinita.com/

Com vols que sigui la teva ciutat? A través de la performance lúdica,
participativa i sostenible de «La città infinita», les nenes, els nens i sus
families col·laboren junts per aconseguir una nova idea de ciutat.
La città infinita és un joc constructiu amb materials industrials reciclats,
principalment fusta. La performance es proposa la finalitat de jugar en
família, redescobrint el valor de compartir, crear, somiar junts noves
possibilitats per al nostre entorn. Amb l'ajut de la imaginació dels nens i el
suport dels adults, la ciutat creixerà a poc a poc donant vida a una
instal·lació artística col·lectiva única.

GIMNÀS
11 a 13.30 hFira de l'alumnatTotes les edatsL'alumnat de l'escola ha preparat diferents activitats, tallers i manualitats per poder recaptar fons per la Fundació Social de l'Escola Pia. Els tallers han estat proposats, dissenyats i realitzats per les nenes i nens. No us ho perdeu!Aula polivalent 2n pis
10:30 a 14:00 hInstal·lació Artística3 a 14 anysInstal·lació inspirada en l’artista Yayoi Kusama:omple de rodones de colors l’espai en blanc.
Podem passar per l’espai al llarg de la jornada, i posar gomets i enganxar rodones de colors fins que no quedi ni un forat en blanc!
Aforament màxim, 25 persones que entren i surten de qualsevol edat.
Espai Petit Balmes
10:30 a 14:00 hTaller Creatiu i Joc sensorial3 a 6 anysAula 1r pis
10.30 a 13 hTaller dolç3 a 6 anysAmb torns de 30 minuts, podràs aprendre a ser un expert en postres amb l'alumnat i cuiners del PFI.Menjador 1r pis
10.45 a 12.45hTaller còmicTotes les edats10:45 - 11:05 - Crea un "Com es fa" amb el llenguatge del còmic 1
11:05 - 11:25 - Com dibuixar expressions 1
11:25 - 11:45 - Completa la història 1
11:45 - 12:05 - Crea un " Com es fa" amb el llenguatge del còmic 2
12:05 - 12:25 - Com dibuixar expressions 2
12:25 - 12:45 - Completa la història 2
2º pis, aula 1B
11.15 a 14:00hTaller CircTotes les edatsTaller obert a la participació del públic preferenment a partir de 6 anys. Consta de plats xinesos, rodet d'equilibris, hola-hop, xanques, monocicle i malabars: bitlles, pilotes, pals xinesos, diàbolo i carioques.

Els monitors despleguen el material en diferents zones o estacions, creant un circuit pel qual els infants vagin fent parades. Després d'un perídode de temps es fa canvi d'estació, de manera que tothom passi per totes les estacions.
6è pis
10.30 a 12.30hESCACSTotes les edatsSIMULTÀNIES D'ESCACS  - Podràs gaudir d'unes partides d'escacs amb un expert!2º pis, aula 1A
10 a 13hDonació de SANGA partir de:
18 anys o 50 kg
Durant tot el matí a la mediateca de l'escola podràs fer donacions de sang pel BANC DE SANG.Mediateca
14:00Mostra ArtísticaSardana amb l'alumnat de 4t pati 1r pis