El passat diumenge, vam poder recuperar una de les festes compartides entre l'alumnat, les famílies i l'escola.

Ens fa molta il·lusió que el Fem Festa vagi sent, cada curs una mica més, una festa on l'alumnat pugui proposar i tirar endavant activitats per les seves companyes i companys i augmentar la seva participació i implicació.

Aquesta edició, tota la festa va tenir un objectiu solidari per a l'ajuda de les persones refugiades. Entre totes i tots vam recollir 700€! Felicitats!

Aquests diners aniran a CÀRITAS BARCELONAen el programa d'ajuda a les persones refugiades.

GRÀCIES a l'alumnat, docents, monitores i monitors de foc nou i extraescolars, PFI de cuina (alumnat i professorat) els tallers de cuina i el dinar, mares i pares voluntaris, noies i nois del servei comunitari de 4t d'ESO, AFA, i a les empreses col·laboradores que van aportar recursos i tallers.

Gràcies i fins el curs vinent!