[vc_row][vc_column][cmo_single_image image="33561"][vc_empty_space][vc_column_text]Des d'aquest divendres, i fins al 3 de juny, Manu Guix, Mag Lari, Juliana Canet i Els Amics de les Arts, entre d’altres, llegiran els contes guanyadors del Premi Pilarín Bayés des dels seus comptes d’Instagram Live. I el 4 de juny a les 11h del matí tindrà lloc la festa del Premi Pilarin Bayés oberta a tothom, al canal de Youtube de Solidaritat Sant Joan de Déu.

La situació actual no és impediment per celebrar una de les cites culturals més emblemàtiques entre els infants de Catalunya: la festa dels Premis Pilarín Bayés, que reuneix cada any un bon nombre d’infants i posa punt final a l’edició anual d’aquest certamen infantil.

En aquesta edició, l’Obra Social de Sant Joan de Déu proposa que aquesta festa se celebri de manera virtual el 4 de juny a les 11h del matí a través del canal de Youtube de Solidaritat SJD. La festa serà oberta a totes les escoles i els nens i nenes de Catalunya, tot donant l’oportunitat de gaudir-ne tots els infants, participin o no del premi, a les seves famílies i a les escoles interessades.

El tema central de tots els contes presentats enguany ha estat la diversitat, un concepte que ajuda a sensibilitzar de moltes realitats socials actuals. La festa durarà una hora aproximadament i comptarà amb entrevistes dels infants a la Pilarín Bayés; una il·lustració en directe de la ninotaire i actuacions de Xiula, el Pot Petit o les Macedònia. L’acte comptarà, a més, amb una recepta de la xef Ada Parellada i la particular visió d’altres convidats sobre el que és la diversitat.

Mentrestant, del 15 de maig al 3 de juny, cada dia, diferents cares conegudes de Catalunya llegiran els contes guanyadors del Premi Pilarín via Instagram Live.

Ada Parellada, Juliana Canet, Tortell Poltrona, Tomàs Molina, Els Amics de les Arts, El Pot Petit i Dèlia Brufau, entre d’altres, llegiran els contes guanyadors d’aquesta edició des dels seus comptes d’Instagram Live. Un petit regal per als infants que, tot i no poder gaudir en directe de la festa, sentiran des de les seves llars com sonen les seves narracions en boca de referents del món de la música, la televisió o l’esport.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]