[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]Benvolgudes mares i pares de l’Escola Pia Balmes,

Us volem proposar la idea de poder desenvolupar les vostres qualitats interpretatives i  compartir la vostra il·lusió pel teatre  en un grup que a més de passar-vos-ho molt bé, podreu gaudir de bones estones i treballar bons textos teatrals. També podeu proposar aquells textos que us agradaria representar!

És un grup molt participatiu. La història del grup actual ja té uns quants anys i ha fet possible que el teatre es pogués viure a l’Escola Pia Balmes.  Sempre ha estat vinculat a l’Escola, i la majoria de membres són tots pares, mares, professors i amics de l’àmbit de l’Escola Pia. Però estem  oberts a tothom que vulgui fer teatre, sigui o no de l’Escola!

Aquest grup sempre està en constant renovació, i és per això que ens dirigim a tots vosaltres,  pares  i mares de l’Escola per fer una crida a tots aquells que desitgeu fer teatre i participar en projectes de diferent format. Els del grup de teatre ens trobem els dimecres, de 21.30 a 23.30 h al teatre de l’Escola Pia Balmes. Esteu convidats a venir qualsevol dimecres a preguntar i participar d’aquest fantàstic món,  per si us cal una empenta per decidir-vos. Us podeu incorporar als projectes que tenim en marxa, així que qualsevol moment és bo per apuntar-se!

Si esteu interessats, ens podeu fer arribar un mail a jtortajada@uoc.edu

Gràcies,

Joan Tortajada[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="11281"][cmo_single_image image="11280"][/vc_column][/vc_row]