Un any més famílies, amics, personal i alumnat d’Escola Pia hem fet possible que més de 45.000 euros es puguin destinar a projectes educatius per a infants i joves en risc.

A més a més s’han batut rècords de participació i recaptació econòmica. Diumenge 6 de novembre 1.602 persones inscrites van sumar quilòmetres solidaris a Olot i altres indrets de Catalunya. La recaptació rècord suma un total de 45.483 €. Una xifra que encara no és definitiva a l’espera de fer el recompte final.

Els diners recollits durant aquest esdeveniment seran integrament destinats a projectes educatius per a infants i joves en risc. La causa que és la raó de ser d’Escola Pia.

Així, de tots els participants, més de 1.300, ens vam trobar a Olot en una jornada festiva on es van poder fer un munt d’activitats. Els nens i nenes van ballar i cantar amb el grup XIULA i van gaudir de tots els tallers: Pinta-cares, punteria, bitlles, fang, planters d’enciam…

Entre tots i totes hem superat les expectatives, batut rècord i aconseguit el gran repte ARAMARK, caminant més de 10.000 km!

Després de dues edicions de la PIA&GO a l’Estadi Tussol Bassils d’Olot, l’organització de l’esdeveniment va anunciar que l’any vinent, l’acte se celebrarà a Tàrrega.