[vc_row][vc_column][vc_column_text]

El curs passat, la nostra escola es va interessar per un projecte anomenat Ignite Your Passion, liderat per AIESEC, que té com a objectiu principal contribuir de manera directa en l’objectiu global 4: Educació de qualitat creant consciència dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). En concret, del punt 4.7 que aspira que els joves adquireixin el coneixement i les habilitats que es necessiten per a promoure el desenvolupament sostenible mitjançant l’educació de maneres de viure sostenible, drets humans, la promoció d’una cultura de pau i no-violència, la comunitat global i la creació d’una cultura de diversitat i contribució al desenvolupament sostenible.

Per dur-lo a terme, arribaran a la nostra escola 4 joves voluntaris internacionals (2 per a 6è de Primària i 2 per a Secundària i Batxillerat) i estaran amb nosaltres 6 setmanes. Entraran a les aules al voltant d'unes 10 o 12 hores setmanals i treballaran aquests objectius a través d'activitats dinàmiques i creant espais de reflexió entre el nostre alumnat, on l'idioma serà l'anglès.

Aquests 4 voluntaris han d’estar acollits amb famílies de l'Escola. La durada del projecte és de 6 setmanes, des de l'1 de febrer fins al 14 de març.
Acollir una persona voluntària d’AIESEC és una oportunitat per conviure amb una persona de parla anglesa amb qui podreu practicar, aprendre i millorar l’idioma i conèixer altres costums i cultures d'altres països. L'experiència pot ser molt satisfactòria pels vostres fills i filles!

Si hi esteu interessats a acollir una persona voluntària, o teniu qualsevol dubte o consulta, podeu escriure un mail a anna.gargallo@balmes.epiaedu.cat

Eduard Blasco
Responsable de Comunicació, Relacions i Qualitat

[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="34397"][/vc_column][/vc_row]