QUAN S'HA DE FER LA PREINSCIPCIÓ?

Infantil i Primària: del 6 al 20 de març

Educació Secundària Obligatòria: del 8 al 20 de març

QUÈ NECESSITEU?

El codi de l'Escola Pia Balmes: 08011941

CODI DE L'ESCOLA

El codi de l'Escola Pia Balmes: 08011941

CALENDARI

• 5 de març: Publicació de l'oferta inicial
  • 6 al 20 de març: Presentació de sol·licituds d'Infantil i Primària
  • 8 al 20 de març: Presentació de sol·licituds de Secundària
  • 17 d’abril: Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
  • 17 al 22 d’abril: Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional
  • 25 d’abril: Publicació de la llista de sol·licituds un cop resoltes les reclamacions
  • 30 d’abril: Sorteig del número del desempat
  • 2 de maig: Publicació de la llista ordenada
  • 7 de juny*: Publicació de l'oferta final
  • 10 de juny: Publicació de la llista d'admesos i la llista d'espera

*Les places de reserva NEE tipus B romandran disponibles per a l’assignació d’aquest tipus d’alumnat en matrícula viva i no podran ser ocupades per la resta d’alumnat fins el 31 d’agost, dos dies hàbils abans de la finalització de la llista d’espera. Les places de reserva NEE tipus A s’alliberen el dia anterior a la publicació de la llista d’admesos, quan ja s’han assignat totes les sol·licituds d’aquest tipus d’alumnat presentades durant el procés de preinscripció i hauran estat ocupades, si s’ha escaigut, per la resta d’alumnes de la preinscripció (ordinari i/o NEE B).

CALENDARI

SEGUIMENT DE LA PREINSCRIPCIÓ: ACCÉS AL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ

PREINSCRIPCIÓ: ACCÉS AL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ

El procés de preinscripció per al proper curs 2024-2025 és completament telemàtic a través del web del Departament d'Educació.

Podeu accedir-hi a través dels següents enllaços.

PER SABER-NE MÉS

TENS DUBTES?