Una vegada més, us volem saludar i agrair la confiança que dipositeu en la nostra Escola. El projecte educatiu de l'Escola Pia Balmes es fa realitat gràcies a totes les famílies que l'heu triat per a l'educació dels vostres fills i filles.

Aquests dies estem acabant de preparar el proper curs amb ganes i amb il·lusió. A continuació us en detallem alguns aspectes, a l'espera de poder-los comentar a les reunions de famílies que realitzarem entre els mesos de setembre i octubre:

● En David Gallemí assumeix la direcció gerent en substitució d’en Joan Vila.

● L’Anselmo Berruezo assumeix l'administració de l’Escola en substitució d'en Marc Lleixà.

● El lema “Si caus, aixeca’t” és el fil conductor de tot el curs.

● A Primària reestructurem la composició de cicles: el primer cicle inclourà 1r, 2n i 3r de Primària, i el segon cicle, 4t, 5è i 6è de Primària.

● Durant el curs, realitzarem accions per la millora dels patis, resultat del treball que vam iniciar el curs passat, conjuntament amb l’AFA.

● En el marc del pla de millora de la llengua anglesa, ampliem el nombre d’auxiliars a l’Escola i a Infantil en tindrem un per a cada nivell d’I3, I4 i I5.

FENT UN CLIC podeu veure el Document amb les Informacions Generals del Curs 23/24.

Cordialment,

Equip Directiu de Centre