[vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="Proves extraordinàries 2017" heading_tag="h3" text_alignment="text-left"][vc_empty_space][vc_column_text]En el següent enllaç teniu el document amb l'horari de totes les proves extraordinàries de setembre. Proves extraordinàries setembre 2017[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_section_header heading="Llibres curs 2017-18" heading_tag="h3" text_alignment="text-left"][vc_empty_space][vc_column_text]Ja estan disponibles tots els llistats de llibres per al proper curs 2017-2018. Els llistats de llibres també estaran disponibles en format paper a la porteria del centre per a la vostra comoditat. Caldrà que ens lliureu el llistat de llibres com a molt tard el dia 7 de Juliol. Podeu fer-nos arribar la butlleta degudament emplenada a la porteria de l'escola a l'atenció de Mariona Fígols. O bé enviant un correu a la direcció mariona.figols@balmes.epiaedu.cat Qualsevol dubte o aclariment restem a la vostra disposició.

OBSERVACIONS: totes les famílies de 1r ESO de l'escola, juntament amb les famílies noves de 1r ESO i Batxillerat, recordeu que al iniciar les classes al setembre els alumnes realitzaran la prova de nivell d'anglès.  Serà aleshores quan se'ls informarà del nivell d'anglès que els pertoca, i el llibre que caldrà que adquireixin. Hi haurà temps fins el dia 20 de setembre per a poder comprar els llibres d'anglès a la secretaria de l'escola.

[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_section_header heading="Netbooks" heading_tag="h3" text_alignment="text-left"][vc_empty_space][vc_column_text]Per tota la informació relacionada amb els netbooks cliqueu a: https://sites.google.com/balmes.epiaedu.cat/projecte1x1/dispositius/adquisici%C3%B3[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_section_header heading="Ajuts de menjador" heading_tag="h3" text_alignment="text-left"][cmo_icon_list_item icon_fa="fa fa-info"] Ja està oberta la primera convocatòria per demanar els ajuts de menjador del curs escolar 2017-18 amb el període dels dies 12 al 23 de juny. Aquelles famílies interessades han de portar emplenat els fulls de sol·licitud, així com aquells documents que es demanin en el seu cas concret. Disposeu del formulari adjunt al mail o podeu passar a recollir-lo per la secretaria de l'Escola. També adjuntem la normativa corresponent. Tota la informació a: Consorci d'Educació de Barcelona, a Full informatiu ajuts menjador escolar i a Formulari de sol·licitud