[vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="Millora d'instal·lacions"][vc_column_text]Durant aquest curs l’Escola està duent a terme un projecte per millorar les instal·lacions i les infraestructures per així atendre millor les noves necessitats educatives de l’alumnat. Aquesta intervenció s’allargarà durant els propers cursos seguint el Pla Director de la nostra Escola. Algunes de les accions que us volem destacar són:[/vc_column_text][vc_empty_space height="25px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-cube"]Reforma integral del 1r pis.
Nou banys i millora del terra del 2n pis.
Acondicionament i millora de diversos espais: Info 3 i teatre.
Renovació de pantalla i equip d'àuido del teatre (amb la col·laboració de les Aules Universitàries de la Gent Gran de la UB).
Nous ordinadors Cicle Formatiu de Grau Superior de Videojocs - DAM.
Guixetes per instruments d'alumnes de Primària musical.
Nou despatx d'atenció a famílies de Primària Musical.
Monitor TV a l'entrada de l'Escola.
[/cmo_icon_list][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-cube"]Adquisició de tarima per concerts de les corals.
Ventiladors aules (millora impulsada per l'AMPA).
Pintura escala principal / escala 210
Rotulació AICLE de les portes dels ascensors.
Nous depatxos de direcció acadèmica i de direcció de projectes a Infantil i Primària.
Creació d'accés directe al pati per als alumnes d'infantil.
Accés automatitzat per accedir al pati amb cadira de rodes.
Portes automatitzades d'accés a l'Escola (Balmes 210 i 218).
[/cmo_icon_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="16px"][cmo_icon_list]Emmarcat en el Pla Director, aquest estiu 2017 realitzarem la reforma integral del 2n pis.[/cmo_icon_list][vc_empty_space height="16px"][cmo_image_carousel items="2" images="14189,14190,14191,14192,14193,14194,14195,14196"][/vc_column][/vc_row]