Aquesta setmana a l'itinerari d'aprenentatge Que Bé Que Vius, l'alumnat de 1r d'ESO hem pogut escoltar el testimoni d'en Guillem, col·laborador d'Open Arms, que ens ha explicat la funció que fa aquesta ONG a la Mediterrània. Ha estat una xerrada molt profitosa que ens ha remogut a totes i tots. Gràcies, Guillem!

La Bruna i la Nora de 1r d'ESO ens expliquen com ho han viscut:

Què t'has emportat de la xerrada

Que passen coses molt injustes que tots hauríem de saber i intentar ajudar. Penso que s'ha d'explicar sense filtre i amb una imatge clara del que passa realment al mar.

Què vas sentir a l'entrevista amb els immigrants realitzada a l'itinerari?

Vaig entendre que no totes les migracions es viuen en situacions difícils o caòtiques. A vegades són decisions personals i no per una situació dramàtica. Ens van explicar que molta gent ho passa malament i és difícil per què trobes a faltar el teu país pero no ho fas per una situació de pobresa.