[vc_row][vc_column][vc_column_text]El passat dimarts vam tenir el goig de rebre a l'antic alumne de l'Escola Jaume Estapà i Argemí, que va voler lliurar a l'Escola el llibre PINZELLADES, un llibre a mig camí entre la memòria social i sentimental del seu pas per l'Escola Pia Balmes, la seva i la nostra Escola.

El període descrit va de l'octubre del 1949 al juliol del 1959 i ens permet fer un viatge en el temps d'en Jaume Estapà i de molts companys seus.

A la visita vam poder conversar i recordar moments de l'Escola i agraïm al Jaume Estapà la seva generositat per voler deixar per escrit uns records inesborrables. En Jaume ha volgut lliurar dos exemplars del llibre que estan a disposició de tota la comunitat.

Un dels valors i pilars de la nostra escola són els antics alumnes, que amb la seva memòria ens fan presents cada dia.

Gràcies, Jaume i fins aviat![/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="34309"][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="34307"][/vc_column][/vc_row]