[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]

Benvolgudes famílies,

En motiu de la cel·lebració de Halloween, típica de països anglòfons com la Gran Bretanya o els Estats Units, el proper divendres 27 d'octubre us convidem a veure una obra de teatre 100% en anglès al nostre teatre. El conta-contes serà amb temàtica de Halloween i es diu: Trick or treat?

Entre tots, ajudarem a la senyora Hallows al llarg de les seves aventures durant la nit més terrorífica de l'any! L'espectacle està adreçat a nens i nenes de 3 a 9 anys per a que gaudeixin de les cançons i anècdotes d'aquesta misteriosa obra.

Les entrades són gratuïtes i estaran únicament disponibles a la porteria de l'escola a partir del dia 20 d'octubre. És una obra de teatre oberta al barri i per això us demanem que agafeu una entrada per nen/a i un adult per unitat familiar, i així podran asistir el màxim nombre de famílies.

Us hi esperem a tots i totes!

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text css=".vc_custom_1508320332950{padding-top: 2px !important;padding-right: 2px !important;padding-bottom: 2px !important;padding-left: 2px !important;}"]

TRICK OR TREAT
27 d'octubre a les 17:45h
Teatre de l'Escola Pia Balmes (C/ Balmes 218)
Adreçada a nens i nenes d'entre 3 i 9 anys
Entrades gratuïtes limitades
Vols anar a una festa de Halloween? Vine a trucar a la porta de la senyora Hallows i descobriràs per què diem “Trick or treat” per Halloween. La senyora Hallows et necessitarà perquè l’ajudis a escarmentar un visitant no desitjat amb un bon ensurt.

[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="16036"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_image_carousel items="2" images="16345,16344,16346,16347"][/vc_column][/vc_row]