[vc_row][vc_column][vc_column_text]La Berta Martí, alumna de la nostra escola de 2n de Batxillerat, està fent el seu treball de recerca sobre "La intel·ligència de les emocions".

Ens va proposar fer una intervenció a la nostra classe amb diverses activitats. L'objectiu era que els nens i nenes de primer sabessin identificar diferents emocions i en quins moments apareixien. Vam relacionar les emocions amb fets quotidians i per acabar ens vam adonar com un fet concret pot fer-nos expressar una emoció diferent depenent del context, situació, persona, etc.

També vam triar situacions o coses que no ens agradaven i amb l'ajut dels companys vam trobar solucions per a aconseguir que el que és negatiu es convertís en quelcom positiu.

Creiem que hem après una mica més a identificar i gestionar les nostres pròpies emocions.

Berta, gràcies per fer-nos participar en el teu treball de recerca.

Nens i nenes de 1r A[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_image_carousel items="2" images="24505,24506,24509,24507,24508,24504"][/vc_column][/vc_row]