La riquesa de compartir professionalment el món del teatre i el món educatiu... L'Albert González, director de teatre i coordinador de l'itinerari escènic ens ho explica...Parlar una estona amb l'Albert ens ajuda a entendre la riquesa de compartir professionalment el món del teatre i el món educatiu.

Albert, quines són les darreres produccions que has dirigit?

M'ESPERARÀS? Teatre Aquitània a Barcelona el passat juliol i tornem ara a l'octubre.

ATEMPTAT, Teatre Principal de Sabadell amb l'actriu reconeguda en l'àmbit nacional, la Georgina Latre també aquest octubre.

LA NIT DELS MUSICALS al festival OBSERVA al mes de maig per segon any consecutiu.

La Blancaneu i els 7 nans. Al Teatre Poliorama el proper Febrer.

Que creus que aporta a l'alumnat que un professional de l'escola tingui aquest contacte real amb el món artístic?

Crec que és un 'plus' i un valor afegit.

Funciona molt bé que tinguem contacte amb món artístic i no ens trobem desconnectats de l'art, ja que si només ens centrem en el món docent, perdem la visió artística i no queda reflectida en el dia a dia que compartim amb les nenes i nens.

El món creatiu i el docent han d'anar units per tal de transmetre'l a les nenes i nens.

Poder unir el món creatiu i artístic amb el món docent fa que arribi molt millor a les nenes i nens que fan Teatre.