[vc_row][vc_column][vc_column_text]Benvolguda família,

a les portes del final del primer trimestre, us escric en nom de l’equip directiu de l’escola  per agrair la confiança que heu dipositat en nosaltres, en unes circumstàncies tan complicades com les que ens imposa la pandèmia. També us vull agrair les nombroses mostres de suport i agraïment per l’organització del curs i la prestació del servei. Hem fet arribar aquests missatges a l’equip educatiu, que és qui fa possible que l’escola contribueixi a la formació i creixement personal del nostre alumnat. Per a tot l’equip educatiu, aquests missatges han estat un gran estímul.
Ens sentim orgullosos d’haver aconseguit que el primer trimestre s’hagi pogut desenvolupar amb un clima de normalitat i tranquil.litat, tot i els canvis que la COVID ens ha imposat.

Tot això ha estat possible perquè tots els membres de la comunitat educativa, alumnat, professorat i famílies, hem estat molt curosos en l’acompliment de les normes de prevenció i d’autoprotecció que les autoritats sanitàries han anat dictant.

Us adrecem aquest missatge perquè creiem que estem en un moment clau. Per una banda sembla que les mesures que sanitat va prendre el mes d’octubre han aconseguit doblegar la corba de contagis, però per l’altra ens trobem que el relaxament d’aquestes mesures que va començar fa quinze dies, està tenint un impacte negatiu i els indicadors de la situació tornen a empitjorar. Creiem que ens cal no relaxar-nos en l'acompliment de les normes de prevenció. Per aquesta raó, hem decidit enviar aquest correu a les famílies i també al personal de l’escola per tal que tots els membres de la comunitat educativa continuem observant amb rigor aquestes mesures que ens han permès que l’escola hagi pogut estar oberta tots els dies per a la gran majoria d’alumnat.

A les famílies us demanem especialment que promogueu en els vostres fills i filles l’ús responsable de la mascareta i també que procureu, tant com sigui possible, el manteniment de la distància de seguretat quan sou a l’exterior de l’escola, per això és important deixar lliure la vorera una vegada s’ha recollit el nen/a.

Moltes gràcies per la vostra atenció i col.laboració!

Joan Vila, en nom de l’Equip Directiu[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="35932"][/vc_column][/vc_row]