Aquesta setmana,  l'alumnat de l'optativa de 4t d'ESO de francès participarà com a mentors de 18 alumnes de 4ème (2n ESO) de L'École des Établières de La Roche-sur-Yon dins del seu Programa Erasmus.

L'objectiu és ajudar-los a desenvolupar les competències psicosocials i donar-los a conèixer el nostre sistema educatiu.

Per altra banda, el nostre alumnat tindrà l'oportunitat de posar en pràctica real els seus coneixements de francès amb les activitats que han preparat i amb les interaccions que es duran a terme en els moments de la seva realització.

Aquest dimarts 16, el grup francès ha fet una visita al centre CRAM.

Han vingut a dinar a l'escola i a la tarda l'alumnat de l'optativa de francès els ha explicat el funcionament del nostre sistema escolar i els ha acompanyat a fer una visita pel centre, tot parlant de les semblances i diferències entre la nostra i la seva escola.

Per acabar, hem jugat a un memory sobre l'EPB preparat per nosaltres. Una altra bona experiència que tots recordarem! Dijous més!

Dimecres 17: Aquest matí hem compartit una estona en la qual els hem explicat la Llegenda de Sant Jordi i hem fet manualitats al voltant d'ella. Així es podran endur un record físic de la seva estada a l'escola. Tanquem així aquesta experiència. Un plaer haver-los conegut i poder haver interactuat. A reveure.