[vc_row][vc_column][vc_column_text]Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el proper dissabte 18 de febrer, hi haurà la manifestació "Volem acollir" que convoca a la societat civil a mostrar la seva disconformitat amb la resposta que s'està donant a totes les persones refugiades.

El grup identificat amb el lema "Casa nostra, casa vostra" n'és el motor. Nosaltres els volem donar suport com a Escola i és per això que us convidem a participar en la manifestació.

Hem elaborat unes petites lones, que podeu veure a les imatges adjuntes, amb les que volem identificar-nos com a col·lectiu.

Totes les famílies i personal del centre que vulgueu, ens trobarem el dissabte 18 de febrer, a les 15.30 h a la cantonada Gran Via / Via Laietana, costat mar, creuada la Via Laietana.
Des d'allà, tots junts, aniríem a la concentració.

"A l'escola Pia Balmes volem acollir" i "Nosaltres també volem que vinguin". Animeu-vos i siguem una veu per a la seva esperança!

Cordialment,

Equip directiu
Escola Pia Balmes
932178612[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_image_carousel items="2" images="10612,10613"][/vc_column][/vc_row]