CONCERT DE BRISA NUNJO, ALUMNI i EDUCADORA DEL LLEURE DE L'ESCOLA

La nostra alumni Brisa Tchuomo, actua avui divendres a la Sala la Miranda

NOU DISC DE BERTA GALA, PROFESSORA DE L'ESCOLA, AMB BALKAN PARADISE ORCHESTRA

Ens plau compartir que la professora de música de l'Escola, Berta Gala i membre del grup

Balkan Paradise Orchestra ha publicat un nou disc que el podeu escoltar aquí.

Felicitats Berta!

Febrer 2024

Aquest matí les nenes i nens d'infantil han pogut gaudir de l'espectacle del Pinta Música amb la Berta, la Núria i el Guillem, mestres de l'escola i músics.

El Pinta Música és Experiència sensorial artística per viure el plaer del primer despertar escènic amb els infants.

Un quadre blanc, quatre colors i música clàssica en directe són els ingredients principals d’aquest viatge compartit a través de les estacions de l’any. Tres músics, actors i cantants ens porten a crear una adaptació del quadre “Naixement del dia” de Joan Miró. Això és Pintamúsica: una aventura sensorial per escoltar, mirar, interaccionar i jugar!

ORIA PALAU a TEMPESTA I PASSIÓ

Oria Palau, professora de Primària Musical, toca com a solista al concert TEMPESTA I PASSIÓ, el proper dissabte 26 de març a l'Ateneu de Cerdanyola.

Felicitats Oria!

Març 2022

La riquesa de compartir professionalment el món del teatre i el món educatiu...

La riquesa de compartir professionalment el món del teatre i el món educatiu... L'Albert González, director de teatre i coordinador de l'itinerari escènic ens ho explica...Parlar una estona amb l'Albert ens ajuda a entendre la riquesa de compartir professionalment el món del teatre i el món educatiu.

Albert, quines són les darreres produccions que has dirigit?

M'ESPERARÀS? Teatre Aquitània a Barcelona el passat juliol i tornem ara a l'octubre.

ATEMPTAT, Teatre Principal de Sabadell amb l'actriu reconeguda en l'àmbit nacional, la Georgina Latre també aquest octubre.

LA NIT DELS MUSICALS al festival OBSERVA al mes de maig per segon any consecutiu.

La Blancaneu i els 7 nans. Al Teatre Poliorama el proper Febrer.

Març 2022

GLÒRIA FAJULA a "LIDERATGE PER L'APRENENTATGE"

Glòria Fajula, professora de l'Escola i membre del LID BARCELONA, ha format part de l’equip de facilitadors del programa “Lideratge per a l’aprenentatge” organitzat per EduCaixa i la University College London que s’ha celebrat a Sevilla del 10 al 12 de març.

Hi han participat companys/es d'Escola Pia de Calella i Mataró.

Març 2022

L'ALFONS I LA NÚRIA a L'ÒPERA "CARMEN"

Alfons Casas i Núria Querol, professors de Primària Musical, toquen el proper divendres 11 de març al Palau de la Música Catalana l'òpera escenificada "Carmen" de Bizet.

Felicitats Alfons i Núria!

"M'ESPERARÀS?" dirigida per ALBERT GONZÁLEZ

Albert Gonzalez, coordinador de primària escènica de la nostra escola, estrena l'obra de teatre "M'esperaràs?" de Carles Alberola.

Felicitats Albert!

Febrer 2022

"JO VULL SER MISS" amb DANI GONZÁLEZ

Compartim l’estrena de “Jo vull ser Miss” amb la participació del Dani González, professor i coordinador de Secundària musical de la nostra escola.

Felicitats Dani!

Novembre 2020

ORGULLOSOS DE LES NOSTRES PROFESSORES I MÚSICS

Clara Sunyer col·labora a la realització del Cançoner del Secretariat de Corals Infantils de Catalunya. @coralsinfantils